چرا شرکت شما به بازاریابی محتوا نیاز دارد

edame
فوریه 9, 2020 0 Comment

بازاریابی محتوا با دیدن افزایش مداوم استفاده در طی چند سال گذشته ، به بخش اصلی بازاریابی بازاریابی تبدیل شده است.

بازاریابی محتوا

براساس یک نظرسنجی PointVisible ، در سال ۲۰۱۷ ، ۳۹٪ از شرکت ها انتظار داشتند که میزان هزینه های بازاریابی خود را افزایش دهند و ۴۵٪ آن را یکسان نگه دارند.

اما آیا این کار می کند؟

نظرسنجی اخیر از Vidyard و Ascend2 نشان می دهد که فقط ۳۵٪ از بازاریابان معتقدند که استراتژی بازاریابی و توزیع محتوای آنها “بسیار موفق” است.

در این مقاله این سؤال را مطرح خواهیم کرد که آیا بازاریابی محتوا انتخاب خوبی برای تجارت شما است یا خیر.

چرا محتوا؟

برای شروع ، باید دلایل مراجعه مردم به بازاریابی محتوا را بررسی کنیم.

یک مطالعه Sprkd در سال ۲۰۱۵ نشان داد که ۷۰٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند در مورد یک شرکت از یک مقاله به جای یک تبلیغات مطلع شوند.

در همین مطالعه مشخص شد شرکتهایی که از بلاگ استفاده می کنند ۵۵٪ بازدید کننده سایت و ۹۷٪ Backlink بیشتر دارند.

Backlink

بنابراین می توانیم ارزش بازاریابی محتوا را از نظر ترافیک سایت به تنهایی مشاهده کنیم. اما از راه های دیگر می تواند مهم باشد.

مطالعه ای که در اوایل سال جاری توسط PageFair منتشر شد نشان می دهد که ۶۰۰ میلیون دستگاه دارای نوعی آگهی مسدود شده هستند.

این بدان معنی است که اگر هزینه شما صرفاً در تبلیغات آنلاین نمایش داده شود ، تعداد زیادی از کاربران تا ۲۵٪ در برخی از بازارها از تبلیغات شما آگاهی ندارند.

چرا نارضایتی؟

پس چرا ، ۱۹٪ از بازاریابان می گویند این استراتژی به هیچ وجه کار نمی کند؟ و چرا ۴۶٪ به طور کامل روی آن فروخته نمی شود؟

مایک تمپلمن با نوشتن Forbes ، این دلیل را مطرح کرد که بازاریابی محتوا به دلیل عدم تعهد برندها به کیفیت کار نمی کند.

به عبارت ساده ، بازاریابی محتوا مؤثر نیست زیرا به موفقیت دو ویژگی نیاز دارد ، یک تعهد بلند مدت و محتوای با کیفیت بالا. و هر دوی این نیازها از نظر زمان و تلاش تقاضای بالایی دارند. به همین دلیل ، آنها غالباً در تلاش برای ایجاد بازاریابی محتوا مقیاس پذیرتر و آسان تر به کار گرفته می شوند.

“بازاریابی محتوا نیاز به زمان و تلاش دارد. و این دو مورد است که معمولاً در اکثر شرکتهای رو به رشد از نظر کمبود برخوردار هستند. “

واکنش به مطالعه Ascend2 / Vidyard ، ژاکلین گی ، مدیر بازاریابی دیجیتال و ارتباطات برای شرکت بین المللی Quincy Compressor ، به Convince and Convert گفت که نتایج شگفت آور بود.

دیجیتال

“ما و همچنین هر شرکتی می دانیم که بازاریابی محتوا ساده ترین کار برای پرش به حق نیست ، اما اگر ما بتوانیم این کار را انجام دهیم ، مطمئناً سایر صنایع نیز می توانند با آن موفقیت پیدا کنند.”

در همان نظرسنجی ، یک موضوع مشترک بین اکثریت قریب به اتفاق کسانی که گفته اند بازاریابی محتوا بسیار مؤثر است – ۹۴٪ از آنها حداقل برخی از توزیع بازاریابی محتوا را تأمین می کنند.

Fallery Corrie چیست؟

وقتی با این ارقام روبرو شوید ، دشوار است بدانید که چرا بازاریابان با ۳۵٪ از همکاران طرف می شوند و واقعاً به بازاریابی محتوا می پردازند.

اما یک نفر که شما را مورد علاقه خود قرار می دهد ، آیدان کاوللان ، بنیانگذار شرکت محتوا مستقر در دوبلین ، دور از آووکادو است.

آووکادو

به تازگی کنفرانسی تحت عنوان “انتشار یا هلاک” برگزار کنید ، کارتهای Coughlan کاملاً روی میز کارآیی بازاریابی محتوا قرار دارند.

به اندازه کافی عجیب ، او با مراجعه به اپرا صوتی بریتانیا Coronation Street ، نظر خود را تقویت می کند.

“اولین و مهمترین چیزی که من آن را Fallery Fallacy می نامم.

متخصصان بازاریابی ، تبلیغ کنندگان و مارک های تجاری نسبت به سرعت بیشتر با دیجیتال از آنچه معمولاً برای آنها اعتبار دریافت می کنند کار بسیار بهتری انجام داده اند – اما آنها با گسترش انتشار ، روند گسترده تری را از دست داده اند. خلاصه اینکه ، مطالب بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد که در اختیار مصرف کننده متوسط ​​قرار می گیرد. این فراوانی محتوا منجر به خستگی محتوا می شود ، که به نوبه خود ما را به سمت انتخاب در مورد مکانی که ما انرژی خود را انتخاب می کنیم بسیار انتخاب می کنیم.

“در نتیجه ، خوراکهای اجتماعی به بازاری تبدیل می شوند که از طریق آن زمان ، توجه و انرژی شناختی کالاهایی گرانبها هستند و با دقت مورد استفاده کاربران قرار می گیرند که – حتی بدون آنکه متوجه شوند – درمورد آنچه مصرف می کنند ، بسیار انتخابی شده اند.”

این خرید و فروش بسیار متفاوتی انجام می داد ، و این من را به سمت فستیوال کری سوق می دهد – ۱۰ سال پیش ، یک مارک تجاری یک شکاف ۳۰ ثانیه ای را در خیابان تاج گذاری خریداری می کرد ، و مردم آن را به عنوان بخشی از تماشا می کردند. تجارت: پیام برند شما را بر این اساس مبنا قرار می دهم که اگر چند دقیقه در آن جا بغل کنم ، به صورت محتوا مبلغی را دریافت می کنم. همین امر در مورد روزنامه ها ، رادیو ، و غیره است. تجارت فقط در محیطی کار می کند که محتوای آن به اندازه کافی نادر باشد یا دسترسی به آن دشوار باشد و آن را عملی کند. با این حال ، در مورد اجتماعی ، فقط اینگونه نیست – با بسیاری از مطالب دیگر مطالب را می توانیم انتخاب کنیمافراد با حرکت مستقیم پیام تجاری محور به چیزی که در ازای آنها چیزی را برای آنها ارائه می دهد ، یا به آنها ارزش افزوده می دهند ، اقتصاد شناختی خود را به حداکثر می رسانند. تأمین ارزش چیزی است که ناشران در ارائه آن بسیار شگفت آور هستند – ناشر از ایجاد محتوا که برای مخاطب ارزشی ندارد ارائه می دهد – در حالی که مارک ها تمایل دارند کمی بیشتر متمرکز شوند و کاملاً جلب توجه نکنند. آویزان این است
اقتصاد

“محتوا با القای ارزش در پیام مارک – ایجاد چیزی با ارزش واقعی برای مخاطب ، امکاناتی را برای این امر فراهم می آورد ، و به آنها اجازه می دهد تا از سیستم های ریز تنظیم شده خود دور بزنند.”

Coughlan از روشهای خود به عنوان ایجاد محتوا یاد می کند و می گوید برخی بازاریابان فراموش می کنند که محتوا مربوط به مخاطبان است. محتوا باید در ابتدایی ترین آن به اندازه کافی جذاب باشد تا مخاطب حاضر به خواندن یا گوش دادن یا تماشای آن شود.

بعد از این که به نتیجه رسیدید ، می توانید در مورد تبدیل آن مخاطبان به فروش فکر کنید. اما هشدار می دهد ، تجارت باید با محتوای خوب و محور مخاطب باشد.

ما از الگویی به نام The Honeytrap استفاده می کنیم ، جایی که ما از قطعات محتوای گسترده با هدف استفاده نمی کنیم تا علاقه ای به عنوان مخاطب اختصاصی تعریف کنیم ، سپس آن مخاطب را با پیام های فروش یا محصولات متمرکز تر مجدداً مورد هدف قرار دهیم. اما هنوز هم با ارزش هدایت می شود) محتوای.

به عنوان مثال ، اگر مشاغلی را اداره می کردید که لباس های افراد بالای ۶/۴ را به مردم می فروختید ، ممکن است محتواهای سرگرمی را در مورد تجربیاتی که توسط افراد بلند پایه تحمل می شود اجرا کنید – یک ۲۱ مبارزه همه را تحمل کرده است … قطعه ای از سبک.

“شما ممکن است بعداً یک مخاطب سفارشی در FB ایجاد کنید ، که شامل همه افرادی است که با آن قطعه همکاری می کنند … و از آن مخاطب سفارشی برای ارسال پیام های فروش ، نکات مد برای افراد قد بلند ، کدهای تخفیف یا سایر محتواهای تجاری استفاده می کنید. “

چه کسی محتوا را خوب انجام می دهد؟

در حالی که برخی ممکن است از اثربخشی آن مطمئن نباشند ، نمونه هایی از بازاریابی محتوا در سراسر وب وجود دارد.

American Express مدتهاست که به عنوان استاندارد طلا برای بازاریابی محتوای برند شناخته می شود.

سایت و وبلاگ OpenForum ، مشاوره و کمک عملی به مشاغل کوچک ارائه می دهد. طبق اعلام شرکت Fast ، تا سال ۲۰۱۰ ، بیش از یک میلیون کاربر ماهانه جذب کرده بود و بیش از ۱۱،۰۰۰ مشاغل کوچک را به پایگاه داده خود اضافه کرده بود.

Mary Ann Fitzmaurice Reilly ، SVP مشارکتها و توسعه تجارت برای American Express OPEN ، به سایت گفت که کلیدهای موفقیت آن ایجاد نیاز بازار هدف است و دانستن اینکه یک فوری ROI یک استراتژی بلند مدت نیست.

هتل زنجیره ای ماریوت در یک بخش بسیار رقابتی – نشر مسافرتی – فعالیت می کند ، اما با راه اندازی استودیوی تولید محتوا ، قصد دارد به خود تولیدکننده پیشرو در زمینه محتوای سفر تبدیل شود.

برای این منظور ، سری فیلم های کوتاه دو بلمن آن میلیون ها بار مشاهده شده است و به بدنام ویروسی دست یافته است.

Headspace ، یک برنامه مراقبه پرطرفدار ، یک وبلاگ فوق العاده محبوب – The Orange Dot – اجرا می کند – که به کاربران توصیه هایی در مورد روابط ، مشاغل ، اضطراب و استرس ارائه می دهد – همه این موارد را می توان با مدیتیشن به بخشی پرداخت. وبلاگ نمونه کاملی از ساختن محتوا است که به مخاطبان شما هدایت می شود و فقط در مورد برند شما نیست.

نتیجه گیری

با توجه به اینکه بسیاری از بازاریابان ROI را در بازاریابی محتوا نمی بینند ، می توان به راحتی تصور کرد که زمان آن گذشته است یا این صرفاً ابزاری است که توسط مارک های بزرگ استفاده می شود تا تصویر خود را جلب کند.

Aidan Coughlan می گوید ، اما این روش نادرست برای دیدن چیزهاست. او می گوید مارک ها باید اهمیت بازاریابی محتوا را به سرعت درک کنند.

به عبارت دیگر ، انتشار یا هلاک شوید.

وی گفت: “کسانی که فکر می کنند بازاریابی محتوا فقط بار تولید مارک تجاری است ، آنرا با انتشار یا تولید محتوا ترکیب کرده اند. این خیلی عمیق تر از این اتفاق می افتد … و هرچه زودتر مارک ها از این طریق متناسب باشند ، برای آنها بهتر می شود. “

با افزایش هزینه برای محتوا به دلیل افزایش و تعداد کاربران مسدودکننده تبلیغات ، هیچ نشانی از کاهش سرعت نشان نمی دهد ، اهمیت نه تنها انجام محتوا بلکه انجام آن به خوبی ، هرگز بیشتر نبوده است.