آناتومی تیم رویای بازاریابی دیجیتال شما

edame
فوریه 9, 2020 0 Comment

طبق گزارش اخیر UPC ، ۵۹٪ مشاغل در نظر دارند متخصصان دیجیتال را در ۱۸ تا ۲۴ ماه آینده استخدام کنند. اما با داشتن منابع و زمان محدود ، پیدا کردن ترکیب دیجیتال مناسب می تواند مشکل باشد.

استخدام

ما برخی از با ارزش ترین مجموعه های مهارت را که می تواند تیم بازاریابی دیجیتال رویاهای شما را تشکیل دهد ، شناسایی کرده ایم. بودجه محدودی دارید؟ قبل از برنامه ریزی برای استخدام بعدی خود ، به لیست زیر نگاهی بیندازید و مهارت های اصلی تیم خود را گم کنید.

برنامه ریزی

اگر فقط توانایی پرداخت یک یا دو نفر را دارید ، نگران نباشید. تعداد زیادی از بازاریاب های دیجیتالی درک دو یا سه مهارت زیر را دارند. با این حال ، بهترین استخدامهای دیجیتالی که می توانید انجام دهید ، متخصصان در مناطق خاص خود با درک گسترده ای از چشم انداز بازاریابی دیجیتال هستند.

دیجیتال

۱ Creat خلاق

بازاریابان دیجیتال خلاق مسئول پیام رسانی مارک شما هستند و غالباً روی تجربه کاربر متمرکز هستند. این می تواند شامل همه چیز از تصاویر وب سایت شما و کپی برداری در تبلیغات نمایش آنلاین و مدیریت رسانه های اجتماعی شما باشد. انواع خلاق تمایل دارند که با کلمات ، تصاویر و ایده ها به خوبی کار کنند. مأموریت اصلی آنها؟ درک درستی از هدف کاربر برای کمک به متقاعد کردن و تبدیل مشتریان خود ایجاد کنید.

ضروری برای: ایجاد آگاهی از نام تجاری ، برنامه ریزی و اجرای مبارزات خلاق ، تولید مفاهیم جدید و نوآورانه و غیره.

مشاغل سنتی: کپی رایت ، طراح گرافیک ، مدیر تبلیغات و غیره

مشاغل دیجیتال: ، طراح دیجیتال ، مدیر کمپین آنلاین ، بازاریاب رسانه های اجتماعی ، بازاریاب ایمیل و غیره

۲ Build روابط سازنده

در عصر رسانه های اجتماعی و تعامل آنلاین ، ایجاد روابط هیچگاه از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده است. سازندگان روابط غالباً شبکه بزرگی از مخاطبین صنعت ایجاد کرده اند. برخی از آنها تأثیرگذار در صنعت هستند که از رسانه های اجتماعی زیادی پیروی می کنند. و بیشتر آنها در شناسایی و تعامل با دیگر تأثیر گذاران کلیدی بصورت آنلاین عالی هستند.

سازندگان روابط ، برنامه ریزان رویدادها ، شبکه سازان و بازاریابان ورودی را بسیار عالی می سازند ، اغلب از جذابیت طبیعی خود برای ساختن و تقویت ارتباطات مفید استفاده می کنند. آنها همچنین با رفتارهای طبیعی و مفید و دوست داشتنی ، مدیران رسانه های اجتماعی مؤثر را ایجاد می کنند.

ضروری برای: ایجاد روابط کلیدی مشتری و مشتری ، محافظت از اعتبار عمومی برند شما ، افزایش دید و برند برند شما.

مشاغل سنتی: روابط عمومی ، مشاور امور عمومی و غیره

مشاغل دیجیتال: بازاریاب ورودی ، بازاریاب رسانه های اجتماعی ، اجرایی روابط عمومی دیجیتال و غیره

۳ ٫ تحلیلگر

بازاریابان دیجیتال تحلیلی اغلب با رویکرد اندازه گیری شده خود تصمیم گیری های بزرگی را انجام می دهند. کار اصلی آنها درک و تفسیر داده ها و ارتباط دادن یافته های کلیدی به تیم گسترده تر است. آنها می توانند حل کننده مشکل مؤثر باشند و اغلب برای کمک به برنامه و برنامه ریزی استراتژیک تیم شما مؤثر هستند.

بهترین راه برای متقاعد کردن یک بازاریاب تحلیلی برای امتحان کردن ایده جدید؟ از طریق ارائه داده ها ، آمارها و حقایق. آنها به ایده هایی که ثابت کرده اند منجر به تولید می شوند و تأثیر آن در خط تولید شرکت شما تأثیر می گذارد ، بسیار خوشحال می شوند.

ایده

ضروری برای: تعیین اهداف واقع بینانه ، اندازه گیری و نظارت بر پیشرفت ، تولید هدایت ، ردیابی بازده سرمایه گذاری شما.

سرمایه گذاری

مشاغل سنتی: مدیر بازاریابی ، تحلیلگر تجارت و غیره

مشاغل دیجیتال: متخصص تحلیلگر ، متخصص اکتساب ، تحلیلگر PPC ، تحلیلگر داده CRM ، بازاریاب ایمیل و غیره

۴ ٫ استراتژیست

استراتژیست ها در برنامه ریزی و سازماندهی عالی هستند. بنابراین ، آنها رهبران عالی و مدیران پروژه را تشکیل می دهند. استراتژیست ها دارای توانایی طبیعی برای هدایت یک پروژه بدون درز از مراحل تفکر تا زمان اتمام هستند.

این استراتژیست از آمدن مبارزات خلاقانه و قابل اندازه گیری با ورود اعضای تیم خود لذت می برد. آنها برای کمک به مدیریت بودجه و انتظارات به خوبی با بازاریابان تحلیلی همکاری می کنند و غالباً ارتباطات طبیعی با مهارت ارائه چشمگیر هستند.

ضروری برای: برنامه ریزی و هدایت استراتژی بازاریابی ، بودجه ریزی ، مدیریت پروژه ها و افراد ، تعیین اهداف واقع بینانه ، حل مسئله ، انجام کارها.

مشاغل سنتی: مدیر بازاریابی ، مدیر پروژه ، بازاریابی و غیره

مشاغل دیجیتال: برنامه ریز استراتژی دیجیتال ، مدیر بازاریابی دیجیتال ، سئو استراتژیست و غیره

شاید اعضای تیم شما یک یا تعداد بیشتری از مهارتهای فوق در بازاریابی دیجیتال را از دست ندهند؟ دیپلم حرفه ای پاره وقت ما در بازاریابی دیجیتال به کارکنان شما کمک می کند تا مهارت های اساسی در بازاریابی دیجیتال را بدست آورندبرای بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی موبایل ، مدیریت تجزیه و تحلیل ، استراتژی و برنامه ریزی و بازاریابی تلفن همراه مورد نیاز است. آنها بهترین کارها را مستقیم از پزشکان برجسته که در حال حاضر در آن منطقه کار می کنند بیاموزند بدون اینکه یک روز مرخصی بگیرند. دوره بعدی به زودی آغاز می شود – برای رزرو مکانی در تماس باشید.

زارا برک